Tuesday, May 17, 2011

Hello Dear <3


BubyeAmir FaroukBaik baik tauuu dekat sanaaa. Jangan call aku nangis nangis puleee yeee. HAHA Berlagak heroo kan kauuu! Nanti akuuu bawak satuu kampung datang tengok kauuuu okayyyy, tapi make sureee dapat kan akuuu satuuuu BF untukkk akuuuu. Okay can? Haha :)

 Bas Sri Ledang
 Pendaftaran
 Pendaftaran
 Pendaftaran

 
 
 
IJAT AMOY
 

No comments:

Post a Comment